Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 29 juli 2013

Semestern fortsätter


Inne på den tredje semesterveckan medan sonen sitter i bussen på väg till Dragsvik igen.
Efter att vi lämnat av honom åkte vi till Biskops för att kolla in lecastenar och bräder. Köpte sandpapper spackel grundfärg dörrfärg och penslar m.m.
Det tar sin tid det här växthusbygget men det får det göra så hinner jag tänka till ordentligt. Bättre det än att förhasta sej nu när det verkligen ser ut att bli av. Troligast är ju att jag får ha bygget i tid och evighet sen det väl kommer upp.
Det har kommit regn och äntligen (får man säga så?) är det lite svalare. Frågan är nu om jag ska slipa dörrar eller gräva i rabatten eller... det finns tusen saker som skulle behöva göras.
Jag tror jag börjar med kaffe...

2 kommentarer:

  1. he va stilia pojk å tänk så stor - mommos lilli

    SvaraRadera
  2. Stiili va ooli å i måro ska a ut å kreka i skooji.

    SvaraRadera