Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 24 juli 2013

Träningsvärk


Jag vill inte klaga men nog känns det i kroppen och speciellt vaderna att det var en annorlunda gårdag.
Rutten ändrades eftersom vädret för fotografering inte var det bästa. Kiutaköngäs tror jag vandringsleden hette vi gick i går och visst var det vackert annat kan jag inte påstå. När man går så här kravlöst och ser sej omkring i den vackra naturen glöms tiden bort helt och hållet.


Nåt av det viktigaste under dagstrippen är själva ätandet och eld ska göras upp. Vårt motto var: Det ska gå!


Höjdpunkten var nästan kaffet som kokats över öppen eld. Så gott när man är ute i naturen.



Naturskön omgivning.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar