Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 24 oktober 2013

Det börjas


2 månader till julafton.
Ser att bloggar runt omkring börjar bli smått jul och vinter inspirerade och visst är det härligt.
Många tycker säkert att det är alldeles för tidigt och visst kan det vara det men tänker man pyssla eller göra egenhändiga gåvor är det hög tid. Julen knackar på förr än man anar. Så är det också ett ypperligt sätt att ta sej genom den mörka tid vi nu har framför.
Så tänd några ljus kära du och bläddra i tidningar nya som gamla och låt dej inspireras att göra något vackert. En dörrkrans kan bli en bra start.
Själv har jag redan en handfull saker som borde paketeras före nyfikna ögon får syn på dem.
Hittade julpapper med ugglor på och sånt går jag bara inte förbi så en rulle fick allt följa med hem redan i förra helgen. Hur söt som helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar