Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

lördag 19 oktober 2013

Här inne fortsätter sommaren


Hon är otrolig min bägarranka.
Tog in henne kvällen före första nattfrosten kom. Märkte att hon inte mådde bra av den stora temperaturskillnaden och la henne i växthuset. Men nu har det nog blivit så pass kallt att hon får komma in om hon vill det eller ej. Nu verkar hon att trivas riktigt bra och växer så det knakar.
Härligt med sånt som vill blomma och frodas, jag som aldrig känt att jag haft gröna fingrar.

Jag berättade ju tidigare om ett trevligt mejl jag fått. I dag har jag haft träff med Tor-Alf på Studio T-A och fått se ett första tryck av ett tusch arbete jag gjort. Vi bestämde enhälligt vilka vi skulle välja och snart kommer två olika "inredningstavlor" att finnas till försäljning. Mycket roligt för mej.
Samtidigt valde jag ramar till orginalen som jag gärna själv vill ha på min vägg.

2 kommentarer:

  1. Nu fick jag då veta...och jag säger hemskt mycket grattis till det!!! :-)

    SvaraRadera