Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

tisdag 8 oktober 2013

Så det kan gå


Regnade när jag körde hem.
Beslutade då att i kväll gör jag ingenting utan tar en riktig slapparkväll och det skulle bli så skönt.
Det gick att ligga på soffan så länge eldsflammorna dansade i spisen, men så blev jag rastlös. Tänkte att jag kunde städa ett par köksskåp i alla fall och i den vevan hittade jag pärlsocker och ett tu tre hittade jag mej själv mitt i en bulladeg. Så det kan gå, men rätt typiskt mej.
Åtminstone vet jag ett par som blir nöjda över att få färska bullar. För att inte tala om jägaren när han kommer hem. Men då gäller det att stoppa undan några långt bak i frysen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar