Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 14 oktober 2013

Höstmys


"No kan en kvinno ha i bra!
Har i dag kört en ledig dag med städning av garderober, gardinsbyte och lövkrattning. Men en ledig dag ska man också göra lite roliga saker så jag har träffat en väninna och fått Ernst nya bok på posten.
En riktigt vacker bok må jag säga och en verklig skatt i min boksamling.
Ja så har jag beställt julklappar, det börjar bli den tiden på året. Ett paket var åt familjen, också åt mej själv naturligtvis. Nödvändiga paket, inget krafs.
Nöjd så långt och nu ska jag fortsätta bläddra i min vackra bok.

2 kommentarer:

  1. Undrar vad Ernst hittar på med lönnlöv? Har räfsat bort granna lönnlöv idag -massor!!! Tyckte att det var så harmt att slänga bort dem!

    SvaraRadera
  2. Han gör fina kransar! Det borde du också ha gjort :)

    SvaraRadera