Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

tisdag 21 mars 2017

Intensiv tisdag


I dag har det varit full fart från morgon till kväll.
Den sedvanliga skogsrundan med Zeb från morgon när vi är lediga. Sen drog jag igång måleriet och blev nästan sen till träffen med en vän jag hade bokat in. Vi hade ett par trevliga timmar och så hem igen till staffliet. Jag hade fått för mej att måla havet.
Och ikväll har jag suttit på artist talk i skolan. Det har med andra ord kretsat kring konsten i dag då det också var ett diskussionsämne oss vänner emellan här på eftermiddagen.
En riktigt bra tisdag helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar