Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 10 mars 2017

Skolhelg


Så blev det fredag igen och den här helgen är det skola som gäller.
Träsnitt, och jag har nästan gjort bilden klar för tryckning. Små justeringar ännu som tex ögat tror jag inte blir bra i nuläget. Men det är bäst att göra ett första tryck och se var jag borde karva till lite mera. Kan också sluta i fiasko, det har hänt förr.
Men jag saknar mina skolkompisar och det ska bli roligt att träffas igen. alltid får man ut nåt att helgen. Sen blir det säkert en vända in till stan i morgon känner jag på mej.
Gott folk, nu ska jag skura upp mej, få i mej lite mat och sen packa väskan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar