Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

söndag 5 mars 2017

Ljus och värme


Så fint när morgonsolen sveper in, lyser upp och ger fina skuggor.
Det var ordentligt kallt i morse, -16 visade det hos oss men solen gjorde att hela världen gnistrade och glimmade och jag ville bara ut. Vi tog en liten sväng Zeb och jag trots att det bet rejält i kinderna. måste bara stanna upp emellanåt och se på allt det vackra. Jag gillar denna årstid enormt. så vackert och så lite krav. Att sen kunna stå lutad upp efter husväggen och känna hur solen värmer, det är pojken det.
Vi har varit på födelsedagskaffe till Killingholmen och hurrat över bronsmedalj i  Lahtis (ja man blir ju lite taggad när det händer)
Nu ska jag ta tag i snidjärnen en stund och se hur projektet fortföljer. Snart är det fredag igen och jag skulle vilja ha så mycket som möjligt av bilden klar tills dess.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar