Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 1 mars 2017

Korvgrillning


Vi ringde efter pojkarna, och satte fyr i spisen.
Satt och såg guldloppet i repris medan vi väntade på glöd (orkade inte helt som synes).
En riktigt skön stund med min lilla familj, före alla igen spreds som vinden.


Som sagt, alla var med.
Senare när jag just kommit mej ur skogen med blodsockerfall och munnen full av ost, ringer mamma och Hasse på dörren. En trevlig överraskning på kvällskvisten.
Och nu snöar/haglar det pärlsocker på utsidan och vi fortsätter ha det gott här på insidan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar