Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 13 mars 2017

Vad säger man


Ja vad säger man en måndag kväll som denna.
När håglösheten har en i sitt grepp och inte vill släppa taget.
När det bästa sparkföret av världar håller på att fara katten i aktern. Medarna skär igenom snösörjan och stannar tvärt medan själva kroppen ännu fortsätter minst en halv meter.
När Zeb hittar alla framtinade dynghopar och alla ska undersökas och det uppstår en dragkamp som gör att själva kopplet en dag kommer att ta förlusten.
Såna dagar ger chilisåsen ett lyft åt maletköttsåsen och åt själva livet vågar jag påstå. Och på tal om malet kött så vill jag ge tummen upp för ett visst märke som börjat göra små nätta paket som är lätta att öppna och efterlämnar lite rosk. Det tycker jag de andra också kunde ta efter.
Ja så vad säger man.
En vanlig sketen måndag helt enkelt. Upphöjd med en gnutta chilisting.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar