Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 7 september 2017

Ändrade planer


Det var nära att jag påbörjat skolterminen i kväll.
I sista sekund kom vi på andra tankar min studiekompis och jag. Första skolhelgen startar i morgonkväll och det skulle ha blivit tre dagar i rad. Kanske lite mycket på en och samma gång tillika som jag är både ivrig och taggad att dra i gång.
Det blir en intressant sista termin med slutarbetet. Det mesta får vi göra hemifrån om vi bara har möjlighet.
Men istället för att modellteckna har jag fyllt på kylskåpet vilket också var en nödvändighet. Lördagkväll när jag kommer hem och skolhelgen är över behöver det finnas ordentligt med proviant att ta till. Det går otroligt mycket energi åt och jag är utsvulten. På vägen hem brukar det fantiseras om vad vi ska stoppa i oss bara vi kommer hem, haha! Mat är livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar