Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 20 september 2017

En susning av jul


Vi besökte Tobaksmagasinet i kväll där Tanja Aumanen och Peter Hedman har utställningen The Journey. Den var färgstark, känslosam och intressant. Konstnärerna passar väldigt bra tillsammans trots olika konstformer och uttryck.
Tanja själv fanns på plats så jag fick en liten pratstund med henne. Hon ska vara min handledare i mitt slutarbete vilket jag är väldigt glad över.


Sen hem för att brygga kaffe och knapra kex som har en susning av jul. Gröna kulor kan väl aldrig vara fel liksom, åtminstone inte i min värld. Choko och gröna kulor, all in one.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar