Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 29 september 2017

Äntligen sol


Fredag, och vi har fått njuta av vackert väder.
Man kan ju inte annat än vara glad åt solen, men jag hade ju redan sett framför mej hur jag skulle fläka ut mej på soffan hela kvällen och äta pizza.  Nåja, visst har jag hunnit med det också men det vackra höstvädret tvingade mej att gå efter gräsklipparen en bra stund. Det borde ju vara nåt med de sista gångerna vi behöver klippa mattan nu skulle man tycka.
Men nu i skrivandets stund är jag som en urvriden disktrasa. En veckas svängande med snöskottskalmar har tagit ut sin rätt. Bastu och sista avsnittet av tv serien Loch Ness, det får avsluta denna dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar