Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 20 november 2017

Måndagskoma


Ja jisses hör ni, nu är det verkligen måndagskomans tid.
I dag är en dag då jag vänt ut och in på mej själv och det har tagit så mycket ork och energi att inget tycks finnas kvar. Reserverna är tömda.
Jag som hade tänkt fortsätta med ett målarprojekt jag påbörjade i går, baka några örtbaguetter eller varför inte byta till julgardiner i köket. Med den här farten blir inget gjort.
Men so what! Det går riktigt fint att bara vara också. Jag har ändå ganska mycket program i veckan så en rivstart är ändå inget att rekommendera.
Tror det blir en kaffe och så får jag helt enkelt se vad som händer.
På bild nyaste kuddfodralet från Finlaysons Pop up butik. Fem euro och jag gör tummen upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar