Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 2 november 2017

Flänger runt


I går var det träff med Tanja vid Campus Allegro.
Jag fick se mycket mer av stället än jag tidigare gjort och jag önskade att jag hade möjlighet att studera där. Härligt ställe.
Min målning fick godkänt och endast en liten justering ska till så får jag förklara den färdig. Det känns otroligt skönt att ha det här projektet i land.


Drog i väg till skolan i kväll på modellteckning.
Lite tveksam var jag till väglaget men det var helt ok. Det börjas nu, tiden då man ska fundera på om man hålls på vägen och om medtrafikanter hålls där de ska vara.
Har jag nu räknat rätt behövs det tre kurskvällar till så har jag alla timmar jag måste ha till mina 2,5 år .
540 timmar behövs det till det. Och då borde jag ligga på 541 timmar för att vara exakt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar