Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 23 november 2017

Råskvädri


I dag är det stor tantvarning. Redan i morse värkte knäna och ryggen och i kväll värker benen, alltså tanten vet säkert av råskvädri.
Zeb var ganska mysig att ta in i dag. Blev lite blött på golvet före han tinat upp.


Men sen var det så skönt så skönt. Han sov över en timme på soffan och reagerade inte ens på prasslet från knäckebrödspaketet.


Jag har fått tvättat köksfönstren och bytt gardiner så jag får vara riktigt nöjd. (ursäkta dålig kvalitet på bilderna, mobil och mörker ställer till det)

Och  jag har fått reda på att jag nu har fyra timmar över det jag måste ha för att få skolan godkänd. Vilket betyder att jag har gjort mitt vad kommer till modellteckning och artist talk. Ett hurraaa och en lättnadens suck på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar