Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

söndag 19 november 2017

Överraskning


När man reser är det viktigt med överlevnadsproviant.
Så det hemliga symaskinsprojektet här för några dagar sen var att jag sydde små "aftonväskor" till oss Tammerforsresenärer. Stoppade i lite godis och tog fram dem när vi kommit en bit på väg. Det blev en glad överraskning kunde jag konstatera. De fick faktiskt agera väskor på fredagskvällens restaurangbesök till och med.
Skönt att vakna i egen säng i morse, den är ju ändå bäst fast jag drömmer om en ny ibland.
Jag har fått träffa ungarna, fåglarna fortsätter äta vår sovrumsmarkis och Zeb stjäl pepparkakor från bordet. Allt är precis som det ska vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar