Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 6 november 2017

Varde ljust


Vaxade batteriljus med timer måste ju vara nåt av det bästa i de mörka tider vi lever i nu. Det att man kan ställa dem så att de lyser varm välkommen när man kommer hem på dagarna är hur fint som helst. Jag har uppdaterat mina med nya batterier så nu ska de väl lysa ett tag.


Jag har också ett att stå på mitt arbetsbord.

Hmm... Både jag och min maskin har gått onödigt heta i dag. Maskinen fick bytt till ny motor så det ordnade sej, själv fick jag kyla ner mej efter bästa förmåga haha! Jojo, det går upp och det går ner.

En snabb sväng via farmors för att se att allt var i sin ordning i kväll när jag var till butiken efter ett bokpaket.

Och nu ska jag skjutsa in en plåt med bröd i ugnen. Gissa vad det bjuds på till kvälls te´?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar