Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

lördag 4 januari 2014

Va va de ja sa


Ja det gick ju som det gick.
I rena glädjeivern kom en tavla till vid köksbordet sent i går kväll.
St. Alban´s English Church som ligger vid Churchill parken i Köpenhamn. Om ni åker till Köpenhamn så missa inte att gå den långa vackra leden i parken och som tar er förbi Havsfrun. Vi hade en otroligt varm dag där för 1,5 år sen när det var lite på en vecka sen jag knäopererades och ändå gick vi kilometer efter kilometer. Det var först sen hemma problemen kom.
Det om det, men man ser ju hur det sporrar när någonting bra händer.
Har endast ett akvarellpapper kvar i mina gömmor så det blir snart att inhandla mera. Längesen jag haft ärende efter papper. Ska försöka göra 2014 till ett bättre målarår. Få se om jag lyckas.
Snart snart får jag ställa mej till vernissage.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar