Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 29 juni 2015

Ett möte


Har ikväll varit på ett kärt möte med en gammal dam.
En vars hus jag alltid funderat på hur det ser ut på insidan eftersom det är så vackert på utsidan.
Där syrener och pioner samsas om vartannat.
En dam som jag känt i hela mitt liv och en dam som vet en massa om mej. Hon var min mormors bästa rådgivare när det gällde mej, puberteten och diverse krämpor då för många år sedan.
I kväll har vi suttit över en kopp kaffe och talat om sånt som varit och om sånt som ska komma.
En kväll som värmer hjärtat lite extra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar