Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

tisdag 30 juni 2015

Flytt


Det är flytt på gång hos oss.
Sonen fick nycklarna till sin lägenhet ikväll så vi lastade in lite grejer i två bilar och åkte dit. Taklampor monterades upp och jag satte upp gardiner i köket och vardagsrummet.
I morgon tar han hjälp av sina vänner med möblerna. Det är stora förändringar på gång och möblerar även om lite i modershjärtat.
Själv har jag nu en remiss till kirurg i väntan. Troligtvis har det broskat i knät och det måste bort före jag får nån ordning på det hela. Fy tusan, så skraj att jag inte riktigt kan tänka tanken ut.
Jag skrev ju att det skulle hända saker den här veckan. Det är på gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar