Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 10 juni 2015

Mera födelsedag


I dag är det gubbens tur att fylla år.
Tyvärr är han "bortrest" under kvällen så vi får ta födelsedagskaffet en annan kväll.
Pojkarna är på träningar så det är liksom jag och hunden hemma, en ganska vanlig företeelse.
Jag har varit och rotat bland grejer på vinden eftersom jag ska vara med på ett loppis på lördag är det tänkt. Hittade en massa "fint" åt den utflyttande sonen som jag tycker skulle passa att ta med sej. Säkert tycker han likadant ;)
Nu ska jag göra ett stort glas kaffe åt mej (cafe´amaretto eller chokolate truffle ) alltid lika svårt att välja. Ta boken under armen och tillbringa en timme åtminstone i uterummet. Underbart! Då får det blåsa hur mycket det vill.

2 kommentarer:

  1. Känner så igen mej.... ja bruka å hitt mytzi som ja tycker di ha kuna ta tå di flyttar men ja föstaar me int på döm, hu sku int he döga som jag har stuva undan :D Ha en skön kväll å gratta gubben.

    SvaraRadera
  2. Säj nö he,bästa sakre! Gubben tackar!

    SvaraRadera