Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 26 juni 2015

Nytt


Vet ni, det är fredag kväll och mitt arbetspass är för längesen avslutat för dagen.
Jag behövdes på annat håll och fick komma till tidig morgon. Trampade hem efter tio i går, duschade och satt med Ernst i sprillans nya soffor! Jajjamen. De kom igår och gubben hämtade hem. Vilken skillnad de gör för rummet.


Sen nån dag när rummet är lite ommöblerat efter att sonen tar sitt matsalsmöblemang och skåp och drar in mot byn ska jag visar lite helhetsbilder. Men just nu är det mest kaos och damm som råder.
Ja sen sov jag några timmar och trampade iväg på jobb igen.
Så nu sitter jag här med begynnande förkylning, hur trevligt som helst. Ensam med Zeb eftersom ungarna har match och gubben dirigerar bilar vid kyrkan. Så nu ska jag ta och göra absolut ingenting och njuta så mycket jag bara kan. Fredag ååh du är så hett efterlängtad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar