Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

söndag 10 april 2016

En söndag i april


Älskar det härliga solljus som flödar in denna årstid.
Om sommaren drar vi för så mycket som möjligt eftersom värmen stiger nåt enormt. Men vårens första solstrålar de är alltid välkomna.
Jag lovade ju visa andra hållet i vårt vardagsrum också och här är det. Ljust och luftigt och jag är så väldans glad över det.


Storebror har varit hemma över eftermiddagen och här har ätits pulled pork och plättar med sylt och grädde. Är det söndag så är det. Satt också uppefter stugväggen och lapade sol till huvudet började vicka hit och dit. Vad är det med värme och sömn egentligen. Några tag med krattan blev det också.


Från morgon påbörjade jag en målning som jag tänkte senare skulle hänga här vid soffan. Den ska bara bli nån mjuk fluffig molnsak som jag försöker passa in i rummet. Ska fortsätta på den senare i kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar