Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 28 april 2016

Kalastorsdag


Det finns torsdagar och så finns det torsdagar.
Den här torsdagen var en bättre sådan.
Att få hela familjen samlad runt kvällsmaten och länge sitta och fundera på allt mellan himmel och jord och bilar därtill känns riktigt fint.
Att sen skicka iväg den utflugne med lite mat, mjöd och struva är inte helt fel.
Däremellan har vi varit och fira svärmors födelsedag och jag kan här meddela att jag tog två tårtbitar. Man är liksom inte stor för assit om nu nån trodde det.
Födelsedagsbuketten fick agera lite ögonfröjd i mina bilder ikväll. Metallkorgen a´la Varax Products, bra till det ena och det andra. Tummen upp för många nya snygga produkter.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar