Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

tisdag 5 april 2016

Grå tisdag


En grå tisdag med regn i luften.
Lågtryck som känts i hela mej dagen lång.
Ingen skolvecka nu för lärare och heltidseleverna är i London hela veckan. Så nära att jag och min skolväninna också kommit oss iväg på den resan då ett par elever backade. Kanske bäst ändå att det inte blev så. London hade aldrig blivit sej likt efteråt.
Trots att ingen ork fanns kom vi oss iväg för att få hem rullgardiner och gardinstång till vardagsrummet. Mer än så blir det inte ikväll. I morgon tar vi i med nya tag och skruvar fast det som ska skruvas fast. Resten av kvällen är vigd åt kriminalserier på tv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar