Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 14 april 2016

Voj jestas


Alltså när man börjar kludda så går kvällen i ett huj och innan man vet av så har timmarna bara seglat förbi.
Men vad gör nu det när jag ändå vigt kvällen till måleriet. Inte riktigt rätta färgerna på fotot utan lite ljusare i verkligheten. Ca 95*70 cm.
Har i kväll också gjort en nätbeställning på papper, färg och gummiroller till träsnittet. Jag är långt ifrån färdigt med det ännu och bara jag får hem lite grejer så.
Skrivit en recension om utställningen jag var på i går och mailat in till skolan. Fick iväg det på andra försöket, bättre att ha rätt adress från början.
Ja det är tur vi skriver fredag i morgon. Men den dagen har också sina utmaningar när Zeb ska till veterinären. Voj jestas ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar