Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 5 september 2016

Nästa projekt


I det här rummet har jag hållit till de flesta timmar i dag.
Rivit tapeter, spacklat igen hål, sandpapprat och målat. Allt borde vara klart för tapetsering enligt mej, gubben kan dock ha en annan åsikt.
Men det får jag nog snällt vänta med tills han har tid för han är en hejare på det där med att kludda fast tapeter. En händig man kan va nåt av det bästa om ni frågar mej.
Men allt är förberett och det ska va så skönt att få det sista rummet uppfixat. Det har varit mycket på gång den senaste tiden med flytt, möbleringar och renoveringar. Om än det varit i små doser så tär det. Fast det är roligt också, det kan man inte förneka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar