Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 14 oktober 2016

Åsså freda!


Igår kväll när jag skulle sätta igång vedeldningen i pannrummet såg det ut så här.
Vilket gjorde att jag fick vända om och hämta kameran och knäppa lite bilder först.
Hade man mest fritid nu skulle det finnas massor att föreviga. Tyvärr är det inte riktigt så.

Slutade efter sex timmars arbetsdag i dag för att gå på begravning.
En vacker jordfästning med en för mej okänd präst som gjorde intryck. Fantastiskt fint talat och jag kände att honom hade jag orkat lyssna på en lång stund.

Och nu sitter jag här hemma och slappar. Väntar på att gubben ska komma hem med choko åt mej, har liksom ett behov av det just nu.
Så otroligt skönt med en helg framför.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar