Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 31 oktober 2016

In i mörkret


Nu känns det nog som om vi gått in i mörkret.
Trots att dagen varit ljus och solig så hann det bli mörkt före jag var hemma och hade fått nån kvällsmat i mej. Jag förde två tavlor till bedömning efter arbetet och som vanligt står jag bara och sväljer ångesten när jag ser andras tavlor. Det fanns hur mycket som helst av fina tavlor och en massa ska gallras bort. Ja i skrivandets stund känns det riktigt onödigt att jag ens förde dit, det blir troligtvis ändå att hämta hem igen.
Efter att jag med vägledning av pannlampa rastat hunden tog jag mej i kragen och skrev en recension till skolan på en utställning jag besökte i augusti. Dessutom har jag en oskriven från maj, men orkade inte ta tag i den ännu. Skulle ju också gälla att hitta bilderna jag tog vid tillfället också.
Nå en är alltid bättre än noll tänker jag och tillåter mej vara nöjd så här långt.
Nu blir det bok, tekopp och massagedyna. En skön kväll till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar