Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 20 oktober 2016

Dagarna går


Dagarna går i rask takt.
Vi har haft spunk med datorn så gubben har arbetat febrilt med den. Dessutom var jag i går kväll på konst och kafe´ runda men min studiekamrat Ingela och det tog en stor del av kvällen.
Vi såg två utställningar i Tobaksmagasinet och sen satt vi runt timmen på det relativt nya Kaffia mitt i centrum. Där var väldigt mysigt och en avslappnad atmosfär.
Häromdagen fick jag paket på posten, och visst måste man bli glad åt ett så fint paket med handgjort tack kort.


Inuti fanns en söt liten aftonväska/sminkväska/braatthasakeri väska. Bara som man själv vill.
Den är från designsandberg och handgjord av återvunnet naturmaterial.
Har länge kikat på de fina sakerna hon, Johanna gör så nu slog jag till.


Den får troligtvis hänga med på årets julfest och före det till weekenden i Helsingfors.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar