Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 3 oktober 2016

Nu va det hängt.


Det blev bara en halv arbetsdag denna måndag för att jag skulle hinna packa bilen full med konst och joina de andra Merabarna.
Det var ett glatt gäng som mötte upp utanför Rådhusgalleriets dörr och började lassa in konst i alla dess former och stegar för att ta sej till högre höjder.
Fina Solvej kokade oss kaffe och hade dagen till ära bakat dadelkaka som vi försåg oss av. Det tog oss modiga fyra timmar men ta mej tusan om det inte gick riktigt smidigt ändå. Tror det rör sej om uppemot 90 verk ska ni veta!
Jag kom på i går att det borde göras en infotavla om detta galna gäng och det beskrivs bäst i bildform, denna står bredvid gästboken i hallen där vi hoppas många namn ska präntas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar