Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

lördag 1 oktober 2016

Sini va vi kann




Före jag åker i väg till skolan denna lördag med temat Filmteori (låter som sågspån i mina öron) vill jag passa på att bjuda in er mina kära följare till vår utställning i Rådhusgalleriet nu i oktober månad.
Merabs skönheter, gruppen som givit extra sting i min tillvaro de senaste två åren. Gruppen med glimten i ögat till och med i namnvalet av vår utställning. Taso, pjaso å pöllo är också tre ord man kunde välja. Livet är helt enkelt för kort för att inte ha roligt när det tillåts.
Vernissage har vi onsdag kväll för den som vill komma och träffa oss in real life. Kom och mingla, betrakta, uppmuntra, kritisera, smaska på lite smått och gott och vem vet, kanske också bli överraskad. Allt kan hända när vi är i farten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar