Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 20 april 2017

Innekväll



Vilket väder vi har!
Det regnar vågrätt, det är kallt och blött.
Måste gå tillbaka i bloggen några år och se hur aprilvädret varit och detta år ta nog verkligen priset. Hittade mest bilder på solstolar, grillning och violer. Nu verkar allt sånt väldigt långt borta.
Jag har färdigt arbetat för den här veckan.
I morgon blir det arbetshälsovården och sockerbelastning i ett par timmar. Efter det ger jag mej själv ledigt resten av dagen. Har små ärenden i stan som passar bra att ta tag i och sen hem. Skola blir det sen på kvällen så visst är ändå dagen rätt fullspikad.
Jag fyllde på mitt Cohen konto en stund i kväll. Ibland så behövs det bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar