Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 10 april 2017

Stilla veckan


Så var vi inne i stilla veckan och måndagen har innehållit mest vatten i form av ösregn i timtal.
Det är grått och trist och helst gör jag ingenting. Försökte säga åt Zeb att jag inte känner för att promenera i kväll så när han ville ut satte jag honom i lina. Nu ger han igen genom att sitta mitt i regnet och stirra in. Vet att jag inte har så mycket över för blöta hundar och tassavtryck i hela huset.
Jag tog mej i alla fall i kragen och röjde upp i målarrummet så nu ser jag arbetsyta igen. Tvättade fönster och bytte gardiner. En kaffe på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar