Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

tisdag 22 augusti 2017

Blött om fötterna


Druvorna i växthuset önskar sej mera sol och värme.
Själv har jag inte så stor skillnad, kvällarna rusar ändå iväg i sån fart.
Helst hade jag stannat inne i kväll men Zeb sitter och ser på mej med fordrande ögon och då kan jag inte annat än ta en sväng till skogs. Blött om fötterna blev det när vi för en stund svängde av från vägen. Naturen börjar nu skifta färg lite här och där och jag kan stanna och beundra små färgglada blad och regndroppar som tynger gräs. Snart är den här, årstiden jag tycker bäst om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar