Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 3 augusti 2017

Ett huvud till salu


Här har huvudvärken slagit sej ner ordentligt och just nu har jag ett huvud till salu om nån mot förmodan behöver.
Jag försökte cykla bort det på förmiddagen och tog mej till Purmo med hopp om att lämna värken nånstans på Nådjärv sjöbotten och sen få träffa ett par hundar och barn. Huvudvärken tog jag med mej hem och enda jag träffade var två katter. Men motion fick jag.
Annars har jag mest legat med kall vetedyna rund knoppen.
Lite lättare blev det mot kvällskanten och i och med det underbara väder vi begåvats med tyckte gubben vi skulle åka till Strandis på en hamburgare. Så skönt att sitta och njuta av kvällssolen.
Zeb och jag tog en liten länk efteråt. Dagens väder finns det absolut inget att klaga på.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar