Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 30 augusti 2017

Välkommen hem


Det var som om sommaren återvände i dag.
Här hemma surrade humlor, fjärilar och flugor och på dörrkarmen satt denna vackra fjäril, påfågelöga för att liksom välkomna oss hemma. Åtminstone tolkade jag det så.
Två liter trädgårdshallon blev plockade av Zeb och mej. Eller Zeb åt. Så fort jag vände ryggen till var han med hela huvudet ner i koppen, lycklig över att de var så lättillgängliga.
I nån timme i kväll har vi haft köket fullt med hela vår lilla familj, stunder så ovärderliga.
Hoppas nu på flera varma sköna höstdagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar