Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 22 februari 2018

Åsså tulipaner på det!


En torsdagskväll kan vara ganska så bra.
Det är lite som att jag orkar nästan vad som helst bara jag få ha fredagskvällen fri. Fast jag var så trött när jag kom hem, totalt dränerad på både energi och kraft. Men lite vila, ärtsoppa, pannkaka med blåbärssylt och glass (åh så gott!) så var det som om krafterna kom tillbaka och jag kände en viss livsglädje. Så ut med mattorna, gubben satt i action med dammsugaren och själv for jag och handla bland annat havregryn (haha) och tanka bilen. Kom hem och skurade golven.
Åsså tulipaner på det. Så mycket mera behövs inte för att känna att fredagen kan komma med sina åtta arbetstimmar. De tar vi med en klackspark!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar