Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 9 februari 2018

Fredagsbuketten


Det är mycket med fredagsbuketten på sociala medier så jag tänkte att jag också kunde visa min (och ja, jag syns i rutan ;))
Den här om nån är en fredagsbukett eftersom den också fanns här förra fredagen. Och inte ett endaste blad har den fällt. Så åtminstone tills i morgon får den vara med, inget slit och släng här inte!
I min envishet steg jag på skidorna i kväll. Grät floder av blåsten som pinade och vartefter jag skidade yrde spåret igen. Men jag matade på där med min pannlampa och tyckte det var ganska ok ändå.
Nu är jag både mätt och varm så allt är frid och fröjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar