Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 7 februari 2018

Drömmer


Jag drömmer om en uppfräschning.
Helst i hela huset förstås men om jag nu ska nöja mej med lite så kunde det bli målarrummet. Nya tapeter på väggarna som i dagsläget är fulla av stora hål efter hyllor som lillebror hade och som jag nu täckt med målningar av alla de slag. Tre gitarrkrokar sitter ännu i väggarna här och det är allmänt sjabbigt. Så nya fräscha tapeter, flera hyllor i garderoberna så jag får nån ordning. Ut med vitrinskåpen och in med väggfasta hyllor. Och ett stadigt bord som passar till nya skrivbordsstolen. Ni ser på bilden att det svankar det jag nu har och det tar onödigt mycket plats.
Och jag vet att det blir inte nu, men drömma och planera kostar inget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar