Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 21 februari 2018

Så föhääda glömsk!


Lillebror har fått sina nya gardiner i kväll.
Svängde in till butiken på vägen dit för havregrynen var slut och gröt hör liksom till på mornarna. Kom hem utan havregryn. Ibland är jag så föhääda glömsk! Ris har vi i alla fall för det kom jag plötsligt på att vi var utan. Ojoj...
Tur att jag kom ihåg vem som skulle ha gardinerna, man vet liksom inte när det händer att nån får oväntat besök med den här farten. Och de passade så bra in i hans lilla kök och själv var han också nöjd. Meddelade också storebror att nu är mamma på besök så då kom han också över och drack en kopp kaffe med oss. En höjdpunkt så där mitt i veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar