Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

tisdag 13 februari 2018

Beslutsångest


Jag gillar armbandsklockor, väldigt mycket.
De jag gillar mest är naturligtvis de dyraste, men jag har bara råd att titta på dem. När gubben fyllde jämna år i somras satte jag timmar på att gå igenom olika klockmärken eftersom han ville ha en klocka. Det var väldigt skoj.
Nu är det så att min nuvarande klocka har börjat flaga färg och är allmänt slut så i kväll har jag beställt en ny. En ganska vanlig prisvärd Cluse. Velade länge och väl mellan silver och rose´ och valde slutligen rose´ eftersom den såg mera kvinnlig!? ut. Genast jag hade klickat fick jag beslutsångest om jag valt rätt. Varför kan jag aldrig bestämma mej...
Hursomhelst Keskisen kello är stället flera klockor blivit beställda från. Bra priser, gratis frakt och snabb leverans avgör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar