Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 8 februari 2018

Som en istapp


Nej men vet ni, jag håller nog på att förvandlas till en istapp jag.
Har frusit hela veckan med mitt stillasittande arbete och ett tag var jag faktiskt rädd att jag skulle ha frusit ihjäl före idag torsdag när produkterna skulle levereras. Jag sa det högt också så de skulle veta att jag haft mina misstankar ifall det skulle gå så illa. Men här sitter jag ännu i dag, blåfrusen men vid liv. Har suttit med fotbad sen vi kom hem från veckohandlingen för att få igång nån sorts värme i blodomloppet. Men det som värmde allra mest var Lerins lärlingar som jag tittade på medans jag stretchade tårna. Jag bara älskar detta underbara program och alla de som medverkar. Jag blir varm ända in i hjärteroten av sånt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar