Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

söndag 25 februari 2018

Medans det torkar


Medans mitt experiment torkar ska jag skriva några rader.
Inte för att jag egentligen har så mycket att komma med. Från morgon grämde jag mej över att tyskarna inte klarade hela vägen i hockey. Gladdes åt silvret på 30 km och kände en enorm lättnad när OS eländet äntligen tog slut. Snart kan man börja få nåt vettigt ur gubben också.
En Thomas Spencer fiskade följare på Instagram här om dagen genom att följa mej och jag nappade direkt och har hållit hårt i kroken sen dess. Sångare av bättre kaliber kan man lugnt säga och ni kan klicka för att höra en låt av honom på youtuben. Thomas Spencer It´s your day Lyssna och häpna, det är mitt tips till er denna söndagkväll.

2 kommentarer: