Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 15 februari 2018

Det ligger i luften


Hoppas ni alla hade en fin alla hjärtans dag.
Jag var på kvällen ute med vänner på en bit mat och det var riktigt lyckat.
I dag har varit en alldeles bedårande dag. Jag for genast på tur med Zeb när jag kom hem och fastän det blåste så kände jag hur solen värmde och en dag som denna känner man hur det ligger i luften. Den annalkande våren, om än vi bara är i februari. Men det är föraningar om vad som komma skall när solen värmer kinderna.
Skidspåret låg där och lockade så hem med hunden, byta om, på med smörja som verkade bra och ut i spåret. Underbart!
Veckohandlat och sitter nu med kaffe och smörgås, redo att se sista avsnittet av Lerins lärlingar som finns inbandat. I morgon fredag, whohoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar