Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 16 februari 2018

Förnyelse


En arbetsam dag med mycket tunga och bökiga delar. De flesta i min omgivning har känt av att veckan som gått satt sina spår och vi har varit slattriga och skrattat hysteriskt över saker som knappast en måndag morgon skulle vara lika roliga. Men en fredag släpper man loss allt verkar det som.
Extra trevligt var det då att komma hem med ett litet paket från posten som innehöll klockan jag beställde häromdagen. Väldigt nöjd är jag över den.
Dessutom har jag fått ändan ur vagnen att färga bort det gråa uppe på skallen. Orka orka har jag tänkt i ett par veckor men ändå inte orkat. Men nu är också det gjort.
Så små förnyelser här som gläder en trött metallare en februarifredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar