Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

tisdag 6 februari 2018

En liten undulat


Ja jag kan säga att det är väldigt tomt härinne i dessa dagar.
Det som har hänt är väl att jag jumppat så nånting känns väldigt sträckt i vänster skulderblad. Jag har alldeles själv monterat ihop en skrivbordsstol från Ikea som en arbetskamrat hämtat hem åt mej, väldigt retro och bekväm är den. Jag har målat mej en egen undulat som sitter och håller mej sällskap i målarrummet. Den var så väldans trevlig att göra att jag kunde tänka mej att göra en hel drös av dem. Varken kakkar eller fäller dun.
Och i kväll ska jag få träffa syster och hennes barn hos mamma. Det ser jag fram emot väldans mycket.
Ja, det var väl det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar