Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 23 februari 2018

Mmmm....


Mmmmm.... fredag.
Har längtat hem hela dagen. Till Zeb, till fredagspizzan, till bastubadet, till På spåret, till känslan av av nu är det inte bråttom någonstans, inga tider att passa och bara få landa i sej själv för ett par dagar. Det är helg för mej det.
Sen var det ju så otroligt vackert att jag inte kunde sitta inne och se klart hockeyn. Litade på tyskarna att de skulle hålla emot, och det gjorde de. Istället njöt Zeb och jag av tystnaden och snöknarret i skogen. Det enda jag önskar inför helgen är att få sova ut och praktisera akvarellen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar